Размер шрифта: A A A
Цветовая схема: A A A
Call Center: 8 (727) 390-66-75

Единый городской телемедицинский Call-центр Алматы - 8 (727) 30-05-05;      Единый номер для сотовых операторов - 1312.

Отправить сообщение
 

Изображение Captcha


Алия Баймуханбетова Жаксылыккызы: Не попала к врачу . Талон брала ещё месяц назад .

Не смогла попасть к врачу эндокринологу К Муратбековой Алие Муратовне . Брала талон еще месяц назад , по итогу пришла чуть позже своего времени по талону . И уже записали совсем другого человека на мое время. Разберитесь пожалуйста. Данная ситуация не первичная !


Ответ:

В виду плотного графика врача эндокринолога, большого количества записанных пациентов, а также из-за отсутствия Вас в назначенное время, в графике записей данный прием был отклонен с последующим приемом другого человека. Для прохождения консультации эндокринолога просим Вас подойти в 313 каб. с/у администрация поликлиники.


20.05.2022
Эмилия : Хамское отношение на участке 5

Врач участка #5 Шамшадин Баян позволяет себе халатное и хамское отношение к пациентам, которые пришли к ней с явными признаками недомогания. Элементарно даже не предложено присесть и выслушать жалобы, а при этом видно, что человек с трудом стоит на ногах. Полное равнодушие и пренебрежение своими профессиональными обязанностями. Таких врачей нельзя допускать к работе с людьми за их же деньги!!! Требую разобраться с компетентностью и человечностью данного недо врача


Ответ:

Уважаемая Эмилия! Убедительная просьба указать дату произошедшего инцидента, ФИО пациента по отношению которого была нарушена этики и деонтология. Служба поддержки пациентов и внутреннего аудита обязуется провести служебное расследование и применить соответствующие меры. с/у администрация поликлиники.


17.03.2022
Айдана: Балаңызды сыртқа қалдырыңыз, болмаса көтеріңіз

Мен осы поликлиникаға тіркелгелі бір жылдан асты,босанғалы бері белім ауырады, баламды да көп көтермеймін, әрдайым келгенде жанымда жолдасым болады,не болмаса жаз күз мезгілдері баламнын айы да салмағы да кіші болғандықтан көтере алатынмын, алдынды қыркүйек айында жаңбырлы күні келгенде балам коляскада ұйықтап жатқандықтан регистратураға кіріп,талон ала салайыншы арғы ішке өтпеймін бер жағынан қайтамын дедім,кіргізбеді балаңызды тастап кетіңіз есіктін арғы жағына,қарап тұрамын деді охранник, амалымнын жоқтығынан бетін жауып 3 минутта талонымды алып шыға салдым, бүгін 08.11.2021 келгенде балам тағы ұйықтап жатыр, колясканы кіргізбейсіз,сыртта қалдырыңыз дейді балам ішінде ұйықтап жатыр ғой регистратураға кіремін де шығамын хотя бы осы есіктін бер жағында қалдырайыншы балам сыртта жаурайды ғой десем, пол жуып жатыр, болмайды кіргізуге дейді. Мен бір емес бірнеше рет көргенмін поликлиника ішінде орыс ұлтынын әйелдері коляскамен жүргендігін, сонда менде мынандай сұрақ орыстарға қазақтардың шамасы жетпейді де,сонда қазақтар қазақты басынады ма? Мен денсаулығым жарамай тұрса қазақтың баласы ертенгі өскелең ұрпақты далада қақаған суыққа қалдырып,өзім кіруім керек па? Ал менің баламды біреу ұрлап кетсе сіздердің поликлиника жауап береді ма? Инвалид адамдардың коляскасы кіргенде,неліктен денсаулықтары жарамайтын,ауырып тұрған адамға түсіністікпен қарап кіргізбеске??? Менің балам недоношка болып туылды, әрдайым осы қарап жатқан дәрігерлерге сөз келмесінші деп түсіністікпен қарағанмын,бірақ роддомнан шыққанда біреуі үйге келіп тексермеді,қазірдің өзінде балам 11 айда болғанда врачтарымызға звондап тұмауратып ауырып тұр келіп қарап кетіңізші десек келмеді,педиаторымызға қашан звондасақ та больничный,болмаса отпусктамын дейды! регистратураға звондасаң әрқашан телефонды көтермейді,келсең кіргізбейді,сонда мен баламмен қалай қаралу керекпін???


Ответ:

Құрметті Айдана! Медициналық мақсаттағы бұйымдарды қоспағанда, адамдарды тасымалдаудың басқа құралдарымен әкімшілік ғимараттарда жүруге қатаң тыйым салынады. Түсіністікпен қарауыңызды өтінеміз. Сондай-ақ ұлт тақырыбын қозғамауларыңызды сұраймыз. Медициналық көмек көрсету кезінде емхана қызметкерлері науқастарды ұлтына қарай бөлмей, барлығына бірдей көмек көрсетеді. Медициналық көмектің сапасы мен ұйымдастырылуы туралы сұрақтарыңыз болса, пациенттерді қолдау қызметіне 313 кабинетке хабарласуыңызды сұраймыз. емхана әкімшілігі.


08.11.2021
Ляззат: Жалоба в глаукомный центр

Добрый день!Мне выдали направление на циклоскопию одного глаза в ГП 6.так как я нахожусь в положении,мне нужно успеть пройти процедуру с 20 по 25 неделю,но уже в течении 2 недель не могу дозвониться до глаукомный центра!!трубку не берут,в дамумед указано некорректное время приема(00.45 к примеру)!!!прошу принять меры!


Ответ:

Уважаемая Ляззат! Служба поддержки пациентов и внутреннего аудита в обязательном порядке проведет служебное расследование и проведет соответствующие мероприятия по улучшению качества оказания медицинской помощи в Глаукомном центре. Приносим свои извинения за принесенные неудобства. При возникновении вопросов качества и организации оказания медицинской помощи просим Вас обращаться в 313 кабинет, к заместителю главного врача Розахуновой Ранагуль Жамшитжановне. с/у администрация поликлиники.


04.11.2021
Асқат: Дневной стационар
Бүгін, участок дәрігердің жіберуімен, күндізгі стационарда ем алуға келдім. Бірақ бөлім меңгерушісінің (бөлім меңгерушісі деп айтуға ұяласың) маған направлениені бетіме лақтырып, зекіп сөйлеп кабинеттен қуып шықты, сондағысы менің қолымда рентген қағазы жоқ екен, анализдерден, дәрігерлерден бүкілінен өтіп келдім, участколік дәрігер рентгенге жолдаманы бүгін обедке жазып беріп еді, соны түсініп қабылдауға болады ғой!!! Дәрігер жанның емшісі, ал бұл Меңгеруші сымақ адам, адамды емдеуді қойсын, адамды ауру қылатын сияқты!!! Адам болып келу оңай, адам болып кету қиын!!! Участкілік дәрігерге звандап шағымымды айтып едім, ол кісі ешкімге ештеңе айтпауды өтінді, аты-жөнімді и участколік дәрігердік атың айтпауды ұйғардым, ертең таяқтың бір ұшы сол түсінігі мол дәрігерімізге түсіп кетпесін деп!!! Өтініш, шара қолданыңыздар Күндізгі Стационардың Бөлім Меңгерушісі сымақ ханымға!!

25.10.2021
 
Powered by Phoca Guestbook
We use cookies to improve our website. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. For more information visit our Cookie policy. I accept cookies from this site.Agree